Lisa Stenlund

dagens roligaste!

Kategori:

hahaha lite svårt att förklara..
men så här vare.. jag stod och väntade på 13.05 bussen, den går ju förbi atorp skolan.
haha och medans jag väntar ser jag en kille(man, snubbe?) som förtvivlat försöker ta sig upp för kullen ( om man vill ta sig upp till busskuren lite snabbare kan man gena på som en kulle) till busskuren. men varje gång han kommit halvvägs, halkar han ner igen.!! hahhaha
och han håller på i säkert 10 min!!
istället för att gå de 50 meterna extra.
så sen när bussen då kommer har han fortfarande inte kommit upp och missar den därför.!!

här har ni två bilder för att lättare förstå händelsen


rakt framifrån.! jag står där uppe på kullen och killen försöker att ta sig upp men åker bara ner.!
när han egentligen bara kan följa den gråa vägen för att komma upp.

här är en bild bakifrån killen... det gråa till höger är gångtunneln från atorp ,

Kommentarer

  • idal säger:

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH !

    2009-12-15 | 17:09:08

Kommentera inlägget här: