Lisa Stenlund

Ni har ju alltid undrat så....

Kategori:

 Detta är jag rädd för: sjukdomar och johan karlsson

 Tre saker jag vill ha varje dag: Mat , Gustav & Sol

 Detta tycker jag om att göra: Äta-träna-skratta-prata-sova

 Detta vill jag göra just nu:
Äta

 Är jag kär just nu? Jeeepp

 Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Ta en rund tur i Usa , besöka bahamas med mina vänner

 Stjärntecken: Oxe

 Favoritdoft:
Sommar & Gustav

 Detta äter jag gärna:
Tacos, Tacopaj, Tacogratäng

 Hit vill jag gärna åka på semester: Mexico, Bahamas, Indien, Maldiverna

 Färg på mina ögon:
Blue
 
 Min längd:
176cm
 
 Jag spelar:
FOTBOLL

 Bästa present jag fått: tror inte jag fått den än

 Favoritchoklad: AllT

 Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: kärleken är redan hittad så nu satsar jag på pengarna
 Kan man vara vän med sitt ex: Utan problem

 Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: stoppar i öronproppar

Kommentarer

  • Frida säger:

    haha okej okej , jo jag vet, men det är ändå ngt som lockar på jb ;S, men jag tror att det blir Spectrum eftersom det är större chans att jag får de individuella val jag vill ha på Spectrum än på idrott och hälsa :P

    2009-12-04 | 15:36:35
    Bloggadress: http://freyd.blogg.se/
  • världens bästa Karlsson!!! säger:

    jag är rädd för dej din gäängster :(;)

    2009-12-04 | 16:03:54
  • my säger:

    är det våran gamla granne johan eller nån annan ? haha

    2009-12-04 | 18:27:51
    Bloggadress: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här: