Lisa Stenlund

Onsdag

Kategori: Allmänt

dagen har i alla fall sett ut ungefär som alla andra dagar.
vakna , packa väskan, kläpåsig osv, mat, cykla till bussen.
skola till 14.25, buss 14.30 hem till btk.
och här hemma har jag inte gjort något vettigt. dator,tv ..
orkar verkligen inte sätta igång med mattejobb även fast jag måste.. men får se om jag lyckas få upp boken lite senare.

annars hade vi som vanligt bandy på idrottn idag... hur less är jag inte på de.? vi har haft det varje veckan sen vi började i princip.
men som tur var fick vi spela pingis istället. kung
det bästa av allt var att jensamensa förlora... wieee, heja johan.!

aja , eftersom att jag inte ska träna mer den här veckan innan arcus ( fotbollsläger för er som missat de) blir det nog tv tittande.
hojhoj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: