Lisa Stenlund

hemma från core

Kategori: Allmänt

då var man hemma, har smällt i mig lite mjukpepparkaka och ett glasmjölk.
ska nu jobba stenhårt med min läslogg , sista inlämningsdagen är idag... så nu gällere.

hehe såg(eller hörde) att det var många som gillade min idaS lista.. när man letar i gamla papper och saker kan man hitta lite av varje. kulkul

dagen har annars bara varit bra.. började med spanska.. utan lärare?
hehe våran lärare var borta för 3:e gången på raken och hon ska vara borta även på fredag, skönt
så färsör som jag skrev tidigare , har vi fått en arbetsuppgift att skriva om en spanskkändis. vi jag har lite att ta tag i.
har även en idrottsuppgift som ska in v48
så nu ska jag sätta igång att jobba!

hojhoj, kommer in med några bilder sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: