Lisa Stenlund

hejsan alla trogna läsare

Kategori: Allmänt

nu sitter jag här i vårat nya såkallade datarum. det är i detta rum jag spenderar mesta dels av min tid efter skolan fram till mat eller träning.
nu sitter jag alltså här och äter lite (eller mja ganska mycket)
mumsit iallafall, kvällen blir iallafall lugn ska göra klart min läslogg, eller borde väl säga påbörja, för klar lär den ju icket bli. sen ska jag nog fixa lite i mitt rum som aldrig heller blir klart. 
eftersom jag har tänkt vara duktig denna kväll och bara vara hemma med läxan och sådant, får jag väl koka ihop ett litet styrkepass här hemma. 

hur som helst så var jennifer tillbaka på skolan idag, JIPPI
men självklart drar hon iväg nästa onsdag igen.,, gahh
men på lördag ska faktiskt jag och några vänner ta oss till edda för att heja på jennifer , för då är det tydligen någon tävling, hehe ( kommer inte ihåg vilken ). men kul skare iallafall bli att se jenkan in action ! ;)

 hon är grym som ni ser.

Kommentarer

  • ida säger:

    vart råtagg påde!=)

    hon får världens klack!

    2009-10-20 | 16:39:18

Kommentera inlägget här: