Lisa Stenlund

felsms.com

Kategori: Allmänt

SLICKAD FRAM OCG TILLBAKA

Till: Chefen
Sms: Jag blir galen snart. Jag blir slickad fram och tillbaka mellan två ställen hela tiden. Jag orkar inte mer. Vad ska jag göra?
Svar: Jag hoppas du skrivit fel. Vad menar du?

Förklaring: Jag ville skriva skickad, T9 ville skriva slickad. Var menat till min man som jag ville klaga för. Men skickade till chefen som jag klagade på. Det var han som slickade nej menar skickade mig fram och tillbaka. Jobbigt att förklara vad jag menade.


Lisa är gravid

Till: Lisa
Sms: Lisa är gravid!
Svar: Jag antar att du skulle skickat det där till en annan. Taskigt av dig!

Förklaring: Hade varit hos Lisa och hon berättade i förtroende till mig om tt hon va gravid, jag sa att jag absolut inte skulle berätta till någon och det första jag gör är att skicka ett mess (som kom till henne). Messet skulle till min kille, det är hans syster. Hon blev ju såklart jätte besviken.


Nu vet dom

Till: Pappa
Sms: Sa till mina kompisar att du har större kuk än en brödkavel. Hihi nu vet dom att min ***** har en riktigt stor. :P  Puss
Svar: Nej, de här är inte sant. Du skall omgående ställa det här till rätta.

Förklaring: Pappa trodde verkligen att jag skrev om honom. ***** skulle vara kille inte pappa. Men jag vågade inte skriva kille direkt eftersom jag inte visste vart vi stod. Nu är en av mina polare tillsammans med honom.



Till: One night stand
Sms: Sämsta ligget någonsin, han kunde inte kyssas alls och har nog aldrig lärt sig vad förspel betyder.. puss
Svar: Inget

Förklaring: Skulle självklart till min bästa vän och inte killen jag just legat med. Vi träffades aldrig mer, och jag är mycket nöjd med det beslutet =)


Till:
Pappa
Sms: Du borde komma hit så snart som möjligt! För jag är kåt och snart kommer jag börja använda varenda grönsak i köket. ;)
Svar: Håll dig borta från köket!!!

Förklaring: Skulle skicka detta till mig pojkvän som jag saknade. Råkade dock skicka detta till min pappa och det va lätt pinsamt. Efter det snackade vi inte på 4 veckor. :/




Kommentarer


Kommentera inlägget här: