Lisa Stenlund

luleå-arcus

Kategori:

kom alltså hem från luleå igår vid halv 10 tiden.
otroligt skönt att vara hemma.. hehehe även fast jag bara var borta i typ 1 natt ?...
amen vi spelade iallfall 3 matcher
första mot piteå
andra mot lira
och tredje mot trångfors... om jag minns rätt.

första matchen gick riktigt illa.. jag spelade forward.. och fick röra bollen kanska 3,4 gr. så ni förstår att bollen mest var på våran planhalva.

andra matchen gick bättre men även den förlorade vi med 1-0 om jag minns rätt.

till sista matchen , enklaste matchen var alla lite extra tagagde på att få vinna, så visst vann vi.
4-0. kul!
men efter ett dyk av mig ned i marken men huvudet först ,känns det sådär i nacken.. men det går nog över.
och sen kan jag lägga till att jag fck spela forward hela helgen.! ;) kul som omväxling.
hoj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: