Lisa Stenlund

drama

Kategori: Allmänt

idag har det varit en dramatiskdag på skolan, eller i SPID1 kankse jag borde säga.
jag måste ju berätta hela händelsen för alla mina älskade läsare.

vi hade alltså idrott som andra lektion, (skidskor) men som vanligt kunde ju inte alla vara med på idrotten så dom fick gå på en promenad.. i slutet av idrotten kommer johan fram till mig och säger
- hamid ha skallat av jens näsbenet.
först fattar jag nothing... men sen börjar alla fatta vad som hänt och kollar på jens som blöder floder.
hehe det hade typ börjat med att jens trackat hamid som vanligt... ( inte coolt jens)
sen hade jens typ knuffat hamid i snön och slagit honom i ansiktet så då hade hamid tydligen skallat jens.
och följden blev ett avbrytet näsben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: