Lisa Stenlund

onsdag

Kategori: Allmänt

idag har jag hunnit med skola och två lektioner.
solning- raka ben- ducha.
dammsuga-hänga upp massa kläder- renbäddat
snart ska jag tvätta mina öronproppar
och efter det sätter jag mig och letar efter resor. för igår kom vi på ett nytt datum att fara. så då är det bara att börja om på ny kula. och hitta den perfekta resan.

ikväll ska jag på skidmöte och planera inför skidskolan som jag och mina gamla skidkolegor ska hålla i.
och snart kommer gustav hit!! underbart

men det kan fortfarande bli grekland.. och nått av de två hotellen.
så thea undrar.. till sofia. om snorklingen där är bra eller ej?

Kommentarer

  • sofia säger:

    jag snorklade aldrig där....hehe(A) menar du när man far ut med båt och snorklar osv? för min syster snorklade bara nära vid stranden, eller ''snorklade'' och det var typ bra men haha....har ingen aning(A)

    2010-01-27 | 23:07:47

Kommentera inlägget här: