Lisa Stenlund

galen man

Kategori: Allmänt

kändes hyfsat okey att bli väckt av sin pojkvän igårkväll just när man somnat.
läs våran konversation.
Gus: fan va äckliga klumpar i väskan
jag: öö va?
gus: ja äckliga
jag: vad pratar du om?
gus: men inget.
jag: va fan är det för nått du säger? vilka klumpar och vilken väska?
gus: men din väska! ( säger han högt och irriterat)
jag: ja fattar ingenting du pratar ju i sömnen.
gus: men nej !! (och tar tag i min arm) jag är ju helt vaken!
jag: men vad är det för väska , jag ser ingen väska?
gus: jag orkar inte förklara?
jag: men du måst ju säga vad du menar. 
gus: vad sa jag då?
jag: fy vad äckliga klumpar det är i väskan.
gus: ee.. jaha. då måste jag nog ha pratat i sömnen.



haha älskar bilden.

Kommentarer

  • olivia säger:

    2010-05-09 | 19:01:04
    Bloggadress: http://ooliviiaa.blogg.se/
  • olivia säger:

    oops, det jag tänkte skriva var att jag inte riktigt vet vad resan gick på men vi betalade iaf 3000kr själv, sen betalade klubben resten:)

    2010-05-09 | 19:02:00
    Bloggadress: http://ooliviiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: